My World//

Bonjour!
Ain Roswera . Knows as Momo smith . States at Seremban . 14 years old . School SMK Seremban Jaya .
I really fuck to the haters.copypaste and liar.Please respect myblog if you want I respet you.


.That Love.
*Buat masa ini tidak ada sesiapa dihati!*


SELAMAT HARI RAYA
Hi sayang semua.Apa khabar ? Sihat tak ? K hari ini adalah last puasa.Sekejap gila puasa bulan ini.Baru nak rasa bulan puasa tapi sekejap nak mampus.Sumpah sedih bulan puasa nak pergi dah.Tahun ini raya tak berapa nak meriah bagi aku.Sebab aku rasa bosan balik kampung yang sama.Tak ada rasa langsung.Nak kata raya dengan crush tak juga.Ada sentiasa dengan aku.Family pun ada tapi aku tak tahu yang mana satu kurang bagi aku.K aku tahu ramai yang akan cakap kita kena bersyukur sebab anak yatim itu lagi kesian sebab raya tiada makbapak.K aku  sedar kesilapan apa yang aku buat.Aku kena syukur apa yang makbapak aku kasi.Harap raya tahun depan lebih bermakna dan seronok bagi aku kann ? Sempena bulan aidilfitri ini saya SITI NUR AIN BINTI ROSWERA ingin mengucapakan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN.Saya akan sentiasa memaafkan segala perbuatan dan salah dan silap atas korang semua.Tapi korang pun maafkan momo sayang awak ini juga.Tahun ini banyak la dapat duit raya sebab brother dan sister ramai.Haha.Bukan niat pun.Segala tuhan tahu.K.byeee~



| New Things